Friday, May 8, 2009

olalalala~~JPA RESULT~~

kali ni
post saya ditujukan kepada

kawan2 yg mintak jpa
yang tngh dup-dap-dup-dap tunggu result
family masing2 yang berdebar jgk
dan kepada JPA sendiri


lebih kurang 4 jam agi
naseb sume kawan aku ni akan tersurat
aku pulak yang takot
hahahahaha
about tunggu2 nih..
aku da penah rasa..
mmg seksa..
"apsal la takleh umum awal2..
saja ja nak nyeksa org.."
mcm ni la yang aku pkir
wak2 tu
sumer org pon pkir yang sama la
ne nak pkir nak masuk u lagi
nak masuk matrix lagi
kalaw masuk dulu nanty kene kuar balek
sempat orientasi je la
kusut2!!!!!!

so, ape yang patot anda buat sekarang???

pray hard to Allah
because..
pape pon..
Allah yang bagi rezeki,sumer benda
so Allah akan bagi biasiswa ni kalaw
bende ni btol2 bek utk kita


nie la bende yang dye org tulis kat c2.
aku ingt kol 3..
sekali..

"Semakan keputusan Program Ijazah Luar Negara (PILN) 2009
boleh dibuat mulai 8 Mei 2009 jam 5.00 petang."

tak pe la..
saba je la..
boley agi nak tunggu..
aku ni penyabar..
kawan2
lek..
jngn memvandalismekan laptop/komp anda..


aku pon takde experience mengecek2
bende nih
sbb aku dpt call je waktu tu..
tapi kalaw awal2 ni musti jam
tu tak pyh ckp la
tapi budak2 KISAS kan bnyk
AID(penyakit iejan)intenet addict
musti pandai nak tembus nye

nak memudahkan
ni la link nye...

http://www.jpa.gov.my/2009/05/1079/

dan kat c2 dye tulis

Keputusan Program Ijazah Luar Negara (PILN) 2009

kawan2...
semoga berjaya
pegilah merata2 kat muka bumi nih
lagi besy de kawan kat satu dunia
aku boley la bt tour waktu summer
hahahahaha
papun gudluck ek
JPA candidates 2009
may the sun shine us all
may the moon help us in dark
~and~
may ALLAH bless us

wassalam


2 comments:

syara said...

h0h0..MARA minggu dpn.

uar_nee said...

to syara,

gud luck la untuk ko minggu dpn
konpom ang dup-dap-dup-dap nye