Thursday, April 30, 2009

TAG>>LAGI>>

the third tag..from sabrina.again.



1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?.

good day is today, good die is to die
meaning nyer..
even ari ni pon adalah hari yang kita pasti kita kan mati..
dan jugak hari yang kita pasti kita hidup..
jngn tnya aku lebih2..
even aku pon tak penah nak paham dalam2..
so,just prepare for what are to came and muhasabah for the past
that the reason we here on Earth right..???

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

sapantahuarnee.blogspot.com
bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu???
camner ek??
tah la..
sort of terlintas kat pikiran & aku namakan je la..

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?

nak tulis pe yang terlintas kat head pon
cam tak la slaloo sngt
boley la kata aku tido dulu
da dapat ilham
and after that kalaw rasa nak tulis
aku spill je la..

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
no even a day..an hour..a minute..a second
kepada sesapa yang nak hapuskan blog tu..
jngnlaa
ingt senang kew nak de blog nihh??
mau kene effort bnyk gler taw..

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?

pendapat??
kuat tido..
kuat makan..
kuat mengunyah
spotry??
maybe..
blog sempoi..
clueless..hehehe..
and bapak dye ensem..


6)Senaraikan orang yang akan anda TAG.

aku nak TAG??
sape nih??
mak aku.bapak aku.kak long.and RIP la the other seven person tuhh
hehehe

3 comments:

cik sabon said...

ngahaha..
komen ko kepada aku.
kuat makan.kuattido.kuat mengunyah.l

yess..
betul tu..
haha..

tapi aku still xpaham.
sapantahuarnee tu mnde mksudnye??

sapan.tahu.uarnee. ke??

Syazwani Zakwan said...

to sab,

ko ngaku ek??
mati2 aku ingt ko nak deny..
hahaha
kene tulis jugak ke??
aku edit balek..
ko tngk ek...

cik sabon said...

mane aditnye wani?