Friday, May 1, 2009

fourth tag..

dari miss sab jgk..da penat nihhh

1. Pernahkah anda ditipu(ditikam dari belakang) oleh sahabat baik anda??

sahabat baik??
truthfully..
kawan bek tak pernah stab aku..
kawan yang aku tak bek je..
n aku harap rekod nih akan clean sampai aku mati
ngeri la kalaw kena stab..

2. Give 5 person yang akan membuat anda menangis.
mak. abah. kak long. kak ngah.serban (lembu aku)

3. Cinta adalah:
love.bak kata orang indon.love is cinta.simple sentence..he.he.he.


4. Kalau anda terjumpa duit RM 5,000 apa akan anda lakukan??
legal or illegal??
terjumpa ke??
depends...
hehehe


5. Kalau anda diberikan pilihan siapa artis yang anda ingin ketemu??
aku nak jumpa yuna.suara dye sweet gler.cam norah jones.& the most important..dye tak head banging cam other artist yang nyanyi indie song..
& dye pakai tudung..abnormal tu...
deep conversation dye sngt besyyyy..
go. go. yuna...

6. Berikan 2 perkara tentang si pemberi original tag ini.
aku letak ko je la sab..
2 perkara??
ex schoolmate aku..
n most probably the sangat berusaha??
my opinion>>>
jngn tnye kenapa ek sabb..
aku santau ko kang..

7. Tag :
takde sesapa...again.aku bek.

2 comments:

cik sabon said...

haha.
ak nak tye gak..
asal aku paling berusaha???

Syazwani Zakwan said...

to sab,

pasalnya..
ang je la
yang boley terguling2
ats katil & at the same time
boley khatam buku fizik..
huhuhu
orang len konpom da shahid..