Wednesday, June 17, 2009

juz nak ckp



ari ni makan tandooti~ari ni makan tandoori~ ari ni makan tandoori~ ari ni makan tandoori~ ari ni makan tandoori~ ari ni makan tandoori~ ari ni makan tandoori~ ari ni makan tandoori>>>>

penah makan tandoori??
aku tak penah
tngk pon tak penah
rs nak makan pon tak penah
sbb kat mesia da de ayam merah akak aku
suma jenis yam takleh nak lawan dye punya yam masak merah
(~missing the ayam~~n my k.long too)
tader la so called sedap sngt kot sampai beratus kali nak makan.
tapi sbb tak der peluang nak makan the real halal daging here..
tandoori tu da nampak mcm dapat salji kat malaysia.
tak g2??
neway..mlm ni nak gi makan TANDOORI
aku da ckp kat ats
tapi aku nak ckp jugak lagi skali..
malam ni
nak gi makan tandoori~lol

nak pi mkn pon
kene da peta
da print
cuma tak tngk lagi
~semoga tak sesat kat 17th avenue~
( de kawan aku yg sesat kat cni)
sape la tu??
kusymil aku


nak dipendekkan cerita..
skang da time mkn
pizza lagi kot


to alll..
BYE



*may Allah bless us aLL*



No comments: