Sunday, June 21, 2009

~kat junkyard sale~

ni waktu junkyard sale kat park
kitaorang nak pegi kedai electronic
pastu pegi la tngk2
junkyard sale ingtkan brg murah
tapi alih2 mahal jugak
paling murah USD 20
mahal giler
last2
tak beli apapun
tngk jek
tapi bende kat sini ok2 la
cantik pon cantik

dekat junkyard sale

ni la antara kedai2 kat c2











ni waktu kat border
kedai buku kat c2
heaven la untuk org yg minat nov BI
dari tepi,
aliya.tasha.diyana.bilah(takleh tinggal mp3 dye).dilut


ni signboard dye..

n gambar kat tangga border

takde keje

suma tampat nak amik gambar

omputih pon tngk peliks jek

ni buku2 kat sana

ni kat tingkat 2










dilut n her cute face



lagi gambar kat sana
muka tasha mmg takleh thn


ni pulak gambar kat kedai electronic
kedai ni depan ckit dari CHILI'S
pegi nak beli 'sumtin'
n salesman kat cni sngt nice
pandai btol pujuk org beli brg
aku beli sumtin kat sini
patu amik gmbar dye org skali



ni chad..laugh dye sngt lawak
taktaw cmner nak ckp
tapi lawak la



aku chad n michael kat sblh tu
pandai jek michael
tak bg peace kat ats
peace kat bawah pulak






yg tu je la
ok, chow
salam

































4 comments:

uar_nee said...

wani

fatinfaez said...

wani...
i found ur blog..
keh3
pe kaba duk saner????
rindu kat wani...
ym kite taw..
green_f91
add pliz...

MoON said...

salam wani!!! akhirnye menjejaki dimane dikau berade.. hehe.. duit awak bg tu sudah selamat digunakan.. thanks yup.. salam ramadhan..

uar_nee said...

thnks moon.. atenn
korg da boley bg komen
ni yg aku srnk nak tulih ni
bnyk bende nak tulih
tapi tder org komen tak beh jgk
dngn support kalian..
saya akan berusaha..
basyakkkkkk...